Strategii

Cum procedezi să aduci oameni pe site-ul tău?
Răsp: căutându-i acolo unde aceștia petrec cel mai mult timp pe Internet: pe site-urile de socializare.
În toate topurile site-urilor (gen Alexa, Trafic.ro și altele),  site-urile de socializare ocupă mereu poziții fruntașe. Asta pentru că e  în trend ca lumea să petreacă ore în șir pe ele în fiecare zi pentru a  interacționa cu ceilalți.
Ni se prezintă astfel o oportunitate de a aduce oameni pe site-urile  noastre – oameni reali, ce ar putea fi interesați de subiectul pe  marginea căruia scriem.
Avantajele acestui tip de trafic  comparativ cu cel organic (din motoarele de căutare) sint destul de evidente.
În momentul când adaugi conținut pe site-ul sau blogul tău și îl  optimizezi pentru Google, poți aștepta zile sau săptămâni bune să intre  vizitatorii. Asta depinde și de nivelul și reputația site-ului tău.
Totuși, concluzia e că traficul din motoarele de cautare  vine mai greu. Traficul din  social media, prin contrast, e aproape instantaneu. În momentul în care  ai trimis un mesaj celor din rețea, traficul va începe să vină în câteva  minute.
Care sunt cele mai bune rețele în care îmi pot promova site-ul?
<span id="more-2109"></span>
Prima mea opțiune este Facebook. Facebook-ul numără mai nou peste 1  milion de români activi lunar, o cifră de-a dreptul impresionantă. Cu  siguranță că printre ei se află oameni interesați de site-ul sau blog-ul  tău.
În plus, Facebook, oferă afacerilor mai multe metode de a se promova,  prin așanumitele ”pagini Facebook” și prin reclame target-ate în  funcție de vârsta și regiunea vizitatorilor.
Un alt site pe care îl folosesc foarte des pentru promovarea mea  social media este Twitter-ul. Ai fi surprins câți români sunt activi în  fiecare zi pe el…
Toate rețelele de socializare au reguli stricte leagate de spamming  însă își dau seama că fără afacerile care se promovează prin ei,  traficul lor ar scădea simțitor. În plus, la fel s-ar întâmpla și cu  profiturile.
Cum încep să îmi clădesc imperiul social media?
Simplu: cu un cont de facebook și unul de Twitter. Nu te arunca să  adaugi prea mulți prieteni și followeri și nu uita că felul cum te  percep ceilalți e crucial și în lumea online.
În concluzie, prezența ta social media trebuie să supună la două exigențe:
1. Să ofere valoare prin calitatea informațiilor oferite.
2. Să-i facă pe cei cu care interacționezi să simtă că în spatele  contului de Facebook sau Twitter e o persoană adevărată… una care îi  înțelege.